Semanur27-K Merhaba hanımlar şuan hastalığımin bitiş surecindeyim bundan sonra ovulasyon testi deniliyor onu yapmam gerekir mi gerekmez mi yoksa yumurtlama gününden sonra mi yapılıyor yardımcı olur musunuz? Hamile kalmak istiyorum bu süreçte
Meryeemmm Semanur27-K evet adet bitince başla hergün aynı saatte yapmaya çalış ve testi yapmadan 2 saat öncesinden sıvı alımını bırakmalısın
Semanur27-K mlsmrtgl canım yarın son gün ve kaç gün kullanıcam ondan sonrasında ne yapcam bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
mlsmrtgl Semanur27-K tatlım bak yarın adetin bitiyor . Salı günü öfken 12-4 arası ya da akşam 8-10 arası testi uyguluyorsun . Yumurtlamayı gördüğün vakit o günü ve arkasından gelen iki günü ilişki yaşıyorsun . Testi yapmaya devam ediyorsun bu süreçte . Mutlaka bi deftere not olarak al testlerini karşılastırabilesin . Ovülasyon testini öbür regl kadar yapıyorsun bazen iki defa yumurtlama olabiliyor .
Meryeemmm Semanur27-K 2 çizgi aynı koyulukta olunca yumurtlama oluyor cnm sonraki günler silikleşmeye başlıyor o da yumurtlamanın çatladığını gösteriyor ondan sonra istersen test yapmayı bırakabilirsin istersen devam edersin belki 2. Defa yumurtlama olur öyle bir ihtimalde var
Semanur27-K mlsmrtgl anladım canım hergun aynı saate bor yapmam gerekiyor o zman sonucunu nasıl anlıcan yumurtladigimi peki
Meryeemmm Semanur27-K bişey yapmıycan istersen ilişki yaşayabilirsin ama önemli olan çizgiler aynı koyulukta olduğu gün ve sonraki 2-3 gün ilişki yaşaman gerekiyor ilişki sonrası da hemen kalkma ayaklarını kaldır
mlsmrtgl Semanur27-K iki çizginin rengi aynı koyulukta olunca yumurtlama oluyor . Bide testi yapmadan iki saat önce sıvı alımını bitirmiş olman lazım .