[bilinmeyen] erkekler sperm testi yaptırip “ aaa sorun yok ” denir ne yazikki . Benim eşimin 100 milyon sperm 30-40 milyon hareketli sperm çıkıyordu. İyi bir profesör e gitti 2 yıldır bizde asilama yaptık klomen kullandım adet düzensizliğimde olunca benle alakali diye üstüne gittik.eşim sonradan bi ürologa gitti ve hoca dna hasar testine baktırdi hasar değeri %19 çıktı ve beslenme düzenini ve ilave vitamin takviyeleri verdi 2 ay sonra hasar degeri azaldi ve 2. Ayda hamile kaldım.:) Velhasıl diyeceğim o ki tüp bebek tedavisine girmeden eşiniz iyi bi doktordan bu dna hasar testini sorsun 8-10 milyar tüp bebeğe verecekken doktor muayene test falan 1000 tl yi bile bulmadı sorun çözüldü veren rsbbime şükür . En kısa zamanda rabbim size de nasip etsin inşallah 🙏