Kızlar bende bir hafta 10 gündür kaşıntı başladı ASm ye gidip kan verdim çıkan sonuçları dr uma gönderdim oda ursactive ve allerset diye 2 ilaç başlattı..ilaca başlayalı 3 gün oldu hala kaşıntım değişmedi çaldıracağım bugün ve dün bebişimin hareketleri sanki azaldı gibi hissediyorum bunu yaşayan varmı lütfen bilgi 🙏