Kızlar benim 5+1 de doktor kontrolümden sonra lekelenme ve açık pembe kanama olmaya başlamıştı doktorum progestan vermişti şimdi çarşamba günü kontrolden 2 gün sonra tekrar kahverengi leke gelmeye başladı aşırı korkuyorum progestan içmeye devamda ediyorum peçeteye sildikçe geliyor birde pedime hafif gelmiş şuan adetime göre 8+6 haftalığım ama ultrasona göre 7 haftalık olduk aşırı derecede korkuyorum nolur dua edin bişey olmasın 1 düşük 1de dış gebelik yaşadım bundan dolaylıda daha çok korku var içimde böyle bir durum yaşayan oldumu ? 🥺