Kızlar bulantılarımdan dolayı her sabah kahvaltım çizi bisküvi mideme o iyi geliyor sadece bide yanında limonata içiyorum peynir zeytin yumurta yok hayatımda bide iftarda eşimle yiyorum çorba içip kalkıyorum vicdanım hiç rahat değil bende kuruyemiş yumurta süt yoğurt yemek istiyorum ama olmuyor bu beslenme seklim sağlıksızmı kendimi zorlamam gerekirmi yemek için yada benm gibi olanlar varmı napmalıym 😓