Hanımlar çok üzgünüm, dün sabah 11 den gece 12ye kadar düzensiz kasılma ve sancılarım vardı. 12 gibi kusma ile beraber ishalde başlayınca kasılmalar 10 dk bir daha sonra 5-6 dk bire düşmüştü gece 2 de hastaneye geldim. 1 cm açıklık olduğunu söylediler ve nst bağlandım. Sabah 8e kadar minimum 50 maximum 110 çıktı nst ama açıklık ilerlemedi nişanımda gelmişti. Artık kusma bulantı ishal gibi şikayetlerde daha da artınca sabah 8 de suni sancı verdiler ve hala takılı bu saat olmuş ama açılmam hala 1 cm maalesef rahim ağzımın geride olduğunu, ve anatomik yapımın normal doğuma uygun olmadığını söylediler. Bebeğin kalp atışlarıda düzensizleşince şuan sezeryan kararı alındı. Suni sancıyı kapatıp sezeryana hazırlayacaklar. Lütfen dua edin çok ihtiyaçım var. Çok korkuyorum yanımda eşimden başka kimse yok 🙏🏻 Soran olursa 39+3 haftalığız, baş geliş dönmüştü, boy 50-52 cm arası kilosu ise 3.300-3.400 kadar denildi. İnşallah kızıma bugün sağ salim kavuşurum😓😓