Canım benim gebeliğimin 6. ayından beridir böbrek büyümem var. Daha once urojide muayene oldum ,buyuklugu normal dedi. Suanda 37.haftamdayim ve iki gunden beridir,sag bacağımin üzerine basamiyorum. Bastığım zaman kalçada kemik batar gibi kötü ve şiddetli bir ağrı oluyor .dün gecede böbreğin o kadar agiriyordun ki acile gitmek zorunda kaldım. Doktor nette bağladı nstde sancim çıktı. Açılma var mi yok mu vakti , açılmam yoktu. Böbrek içinde tahlil yaptı, hafta ici ürolojiye mutlaka görümcesi . Böbrek büyümesi erken doğuma sebebiyet verebiliyormuş