Merhaba bende alfamet kullanıyorum ama günde 1 sefer akşamları içiyorum. Farklı bir doktora gittiğimde gün de 1 sefer içmen çok etki etmez demişti bana ama benim tansiyonum 1 seferle normal oldu çok şükür ki. Eğer tansiyonunuz çok çok yüksekse kullanılır sanırım