Merhaba kızlar 40+2 oldum bebeğim Ne kanala girdi nede rahmim doğum için hazır doktorum bu şekilde normal doğum yapman çok zor diyor başına böyle bir şey gelen var mı yapmadığım şey kalmadı ahududu yaprağı çayı içiyorum, hurma yiyorum, çörek otu yağı yiyorum, plates yapıyorum, bütün gün evde hareketliyim temizlik yemek anlamadım bebek neden kanala girmiyor moralim çok bozuk 😌😌