ilknur1212 Biz 40+2 deyiz akşamları kasılmalar, karında sertleşme, hafif bel ağrısı var ama gündüz hiçbirşey yok🤷🏻♀️ doktorum 15ine kadar bekleriz dedi herşey yolunda giderse.. Bakalım bugün belki bir sürpriz yapar dedim anneler gününde ama gelmedi…kismet bakalım… Allah herkese sağlıklı doğurmaya nasip etsin 🙏🏻🙏🏻