Tugce1803 hamile olduğumu ilk torbalıda öğrendim. İstanbulda yaşıyorum torbalıda kayınvalidemlerin yanındayken hamile olduğumu öğrendim. Öğrenir öğrenmez tınaztepe hastanesine gittik. Dr.Sadık Sözdinler vardı. Harika bir doktor. Sevincimizi resmen bizimle paylaştı hemen keseye baktı iki gün sonra tekrar gel sana güzel bir kese fotoğrafı verelim anı olsun dedi. Hastası olmayacagımı bile bile çok ilgilendi. Orda olsaydım kesinlikle o doktora devam ederdim. Yaz tatilinde inşallah torbalıya geldiğimizde tekrar kontrole o doktora gideceğim 😍🙏🏻