pamuk32 Kızlar merhaba bugün sabah bı kasık ağrısıyla uyandım ama gezdikçe oluyor ayaktayken yani… İkiz gebelik normalmidir dinlenince geçiyor ayağa kalkınca batma yaşıyorum.. sancı şeklinde değil batma şeklinde 🥺 normalmidir sizce