Iyi günler kızlar 35 haftalık hamileyim , normalde ferro sanol kullandıgım için affedersiniz ama 2 3 gün ishal , sonrasında kabız oluyordum .Bu 1 haftadır hep ishal oluyorum doktorum ilaçları bıraktırdı , büyük abdest tahlili yaptırdı tahlilde bir seý çıkmadı ama benim ishal geçmedi bu durumda olan var mı , dogum yaklaşmış olabilir mi