Canım benim iki tarafımda da kist vardı biri 5 biri 4 cm iki yıl denedim olmayınca iki defa aşılama yaptırdım tam tüp tedavisi göreceğim ay kendiliğinden hamile kaldım şuan 22+1 iz. Çünkü nasıl olsa tüp yaptırcam umursamazlığı ve boşvermişliği vardı. O sürekli “pskoloji” dedikleri şeyin gerçekten var olduğunu anladım. Nolur kendinizi zamana allaha ve doğaya bırakın. Onlar gelecekleri zamanı biliyorlar. Güzel canınızı sıkmayın. Herkesin anneler gününü kutlarım.💐