kibariye41 Merhaba güzel anneler ☺️ Gebze medar hastanesi doktor tavsiyesi eder misiniz ? Bide doğum ücreti ne kadar
defnemila kibariye41 2019 kasım ayında normal doğum için 2.750 olan fiyat şu an 3.500₺ dediler canım. Epidural iğne +750₺ spinal iğne olursa +750₺ sezeryan 4.000₺ demişlerdiii 🤷🏻♀️
MineAzur kibariye41 kibariye41 ben Mine Atlı hocaya gidiyorum gayet memnunum. Normal doğum 2500,zorunlu sezaryan 3000,isteğe bağlı sezeryan 4000 bunlara ek +600 epidural istenirse. Ayrıca gece saat kaçta doğum olursa olsun hoca geleceğini belirtti ve ekstra ücrette söylemedi.
Dylcn kibariye41 doktor ergün bilgic hemen o hastanenin yaninda ozel. Kliniki var ama medar hastanesi ile anlasmali. Zaten oranin doktoruymus eskiden. Fiyati ayni hastanedeki gibi ve doğum ucretleri 2500 normal 3500 sezeryan.
Hulya414128 kibariye41 ben doğumumu orada yapıcam ama doktorum özel olrak dışarıdan gelicek 3200 normal 3700 sezeryan olucak tabi içinde doktor farkını alıcak
kibariye41 defnemila normalde merkez hastanesine gidiyorum ama pek önermiyorlar kararsız kaldım şuan da 31+5 günlüğüm
Esraorhan defnemila yuhhh okadar neden pahalanmış, bende oraya gidiyorum, test fiyatlarında hastaneye göre uçuk ama doktorumu seviyorum bide evime çok yakın, ondan tercih ediyorum
Tugba_34 defnemila nasil 3500 bu sitede daha 1 saat once biri 2500 dedi bende orda yapcam falan dedi arastirmis. Bende orda yapmayi dusunuyorum ama herkese farkli mi fiyat veriyolar gidip bizzat mı öğrenmemiz gerekiyo
defnemila kibariye41 Evet maalesef. Özel yüzyıla gidiyorum şuan orasıda pek farklı değil gerçi. Ama konak muayne ve testler olarak daha pahalı ben. 3 aylıkken falan gidiyordum oraya ikili testimi neredeyse 300-350₺ yaptırmuştım. İdrar testi muaynesi hariç.
defnemila kibariye41 Merkezi evet önermiyorlar benim arkadaşım Orada çalışıyor o bile önermiyor. Poliklinikden farkı yok oranın bana göre. Muaynesi falan uygun bazı doktorlarıda çok ilgili kabulüm ama ben hiç gitmedim evim çok yakın olmasına rağmen içine sinmiyor. Ehliyet-kimlik yenileme için sağlık raporu almak içim gittiğimde görmüştüm yani poliklinik de değil aslında sağlık ocağı gibi ne bilim 🙄🤷🏻♀️
kibariye41 defnemila bende öyle düşünüyorum da eşimi ikna edemiyorum en baştan beri oraya gidiyoruz diye değiştirmek istemiyor
defnemila kibariye41 Bir tık daha memnunum en azından doktorumdan memnunum. Yengelerim daha evvel orada doğum yaptılar onlarda memnundu. Muayne 125₺ nst 35₺ geçen gün doğum hazırlığı için ekg ve kan testleri yaptırdım 50₺ normal doğum 3.000₺ ama 2.750 anlaştık. Epidurla ya da spinaş iğne olursam +500₺ dediler. Ama acile gidersem maalesef pahalı ya. Ben sancı ağrı dan dolayı 2-3 kez acillik oldum bir gece yatış yaptım 300-400₺ tuttu…
kibariye41 defnemila anladım canım 23 nisanda eşimin kuzenide doğum yaptı oda memnun aslında geçmek istiyorum ben yüzyıla bayan doktor istiyorum bide doğuma dokturun geliyor mu ?
defnemila kibariye41 Ceyhun ateş doktorum. Doğuma giriyor doktorum evet mesai saatleri içerisinde olursa fiyat farkı yok ama işte gece olur izinli gününe denk gelir sabaha karşı olur vs ek ücret. Tüm özellerde böyle sanıyorum. Ben konakta müge emeksize gidiyordum oda öyle demişti ben girerim doğuma ama ama gece doğurursan falan ek ücret diye
Ruzgar_1405 defnemila Canım ben de yüzyıla gidiyorum bence doktorla alakalı o ek ücret olayı. Ben Temmuzda doğum yaptım Seher hanımdı doktorum. Gece yaptım doğumu. Ek ücret alınmadı. Şimdi tekrar hamileyim☺️ bize ek ücret yok dediler doğumda gittiğimizde yine konuşup netleştirelim bari.