Merhaba arkadaslar 5 haftalık hamileyim yemekten ciddi tiksinme koku ve bulantılarım kusma seklinde devam ediyor.misafirlerim gelecekti kalkacak halim yok yarın gebe oldugumu iyi olmadıgımı soylersem ayıp olurmu? Hiç kimsem yok yanımda kaynanam veya annem olsaydı yinede cagırırdım sadece ben tekim yardımcı olacak kimsede yok.ayıp olacak diyede kafama taktım bayagı bide kalabalık bi aile yorulursam cocuga bişey olur diyede korkuyorum