semaskom61 ![][url=https://hizliresim.com/zEmsaB][img]https://i.hizliresim.com/zEmsaB.jpg[/img][/url]ı(src)
ilkbahar semaskom61 neden ki 😵 düşük riskte ultrasonla takip yeterli diye biliyorum… Orta ve yüksek risktte amniyosentez yapılıyo genelde… ☺️
ilkbahar mrvky34 şaka değilse acaba özelse hastane mi üzerine gidiyo her genetik testte amniyosentez yap ta para kazanalım diye bilemedim 😀
cahitberivan33 Kızlar şuan 32 haftalık oldum doktorum bana hiç test yaptirmadı ne şeker yüklemesi ne detaylı utrasyon ne tarama testi bir sağlık ocağında tetenoz aşısı yaptım o kadar
ilkbahar cahitberivan33 tarama testlerinin zamanı çoktan geçmiş… Diğerleri de geçmiş ama ilginç yaptırmaması 😵 özele mi gidiyorsun
umay16 Zaten üç bölümden oluşuyor düşük orta yüksek . Doktorlar her halükarda tam net emin olmak istiyorsanız sıvı alalım derler benimde böyle çıktı doktorum normal dedi . Zaten bu üç sonuç dışında başka çıkan sonuç olmuyor demi