Gul32 valla belki morelinin bozuk olduğu bı zamana denk geldiniz yada ben keyifli olduğu zamana denk geldim bilemiyorum ben hamileliğimi ilk cumartesi günü öğrendim o nobetciydi ilk muayeneyi onda oldum çok güler yuzluydu bır kerede gece kanamam oldu ondada çok ilgiliydi 2 saat serum taktılar oda açtırdı 3 kere gelip nasıl olduğuma baktı beni rahatlatmaya çalıştı herşey yolunda diye