Rabiakahraman Güzel anneler 24 haftalık gebeyim sabahları tuvalete çıktığımda ishal oluyorum ama gün içinde daha büyük abdestimi yapmıyorum bebege zararı olur mu
Rabiakahraman pamuk32 rahatsız edici degil sadece günde bir kere tuvalete çıktığımda ishal gibi geliyor gün içinde çıkmıyorum zaten
Rabiakahraman Evet kullanıyorum doktor bana kanın çok düşük dedi kullanman lazım yoksa gün içinde tansiyonun hep düşük olur diye söylemişti