Bahriye06 Mrcemn 2 doğumumdan sonra taktırdım güzel koruyorlar 10 yıl falan rahat ama ben o masadan korkuyorum kendimi çok kasıyorum canın acımıyor aslında ben korkıyorum ve ben de rahim ağzınıza kanama yaptı dr önermiyor bana 3.doğumdan sonra hap kullanıcam