Bebegimveben1993 Kızlar doğum yapicagim özel hastane pandemi hastanesi cok korkuyorum ve böyle hastanede doğum yapanlar tecrübelerini paylasabilirmi neler yaşadınız. Hastane de kavacık medistate belki orada doğum yapanlar v yapacaklar vardır.
Sibellllo Bebegimveben1993 Allah korusun bebeğide senide suan pandemi olmayan bi ozel kalmadı canım malesef ama onlemi alınmıstır
elcinsadem Bebegimveben1993 açıkcası ben pandemi diye hastanemi bıraktım . Doktorumu da çok seviyordum . Şimdi Medipol Mega ya gidiyorum. Maalesef o risk benim için daha zordu doktor değiştirmekten. Umarım sağlıkla sıhhatle alırsınız bebişinizi kucağınıza 🥰
Bebegimveben1993 Aslında şuan bir özel biliyorum pandemi olmamış ama başından beri doktorum herseyimi biliyor başka doktora gitmek son dakikada ne kadar doğru olur bilemiyorum
Bebegimveben1993 elcinsadem Medipol megada pandemi hastanesi degilmi ve doğum ücreti muayene ne kadarmış bilgi verirmisiniz. Bende araştırıyorum medipol camlica da pandemi değilmiş diye duydum orayami gitsem diye dusunuyorumda
elcinsadem Bebegimveben1993 medipoler pandemi hastanesi kabul etmiyor diye biliyorum . Ama mega kesinlikle almıyor . Hatta kapı önünde ateş ölçüyorlar yüksekse hastane içine bile almıyorlar . Büyük bi yeni yapılan alan var oraya alıp test sonrası sevk yapıyorlarmış . Doğum fiyatı doktorlara göre değişiyor . benim doktorum 2.100 normal doğum 3.900 sezaryen ve isteğe bağlı sezaryen yapmıyorlar . Yine benim doktorumun muayene ücreti 145 TL .