aslinoyan Benim de tahmini doğum 1 kasım 8-9 haftalık iken reflü yatağı bez için çöp kovası gibi cinsiyet gerektirmeyen şeylerden başladım. Ben ne kadar erken başlansa o kadar iyi diye düşünen kısımdanım şimdi hastane çıkışlarını alacağım inşallah. Bir ay kadar sonra da odası ve bebek arabasını alacağız. Virüs olmasa büyük parçalardan başlama taraftarıyım mesela arabasını almıştım çünkü son aylara kaldığında doğum parası vs derken masraf çok daha fazla olacak. Bence siz de yavaş yavaş başlayabilirsiniz hem sıkışmazsınız hem de sürekli birşeyler bakıp almak çok zevkli 🙏🏻😊