Rumik canım bende adet düzensizliği yoktu. Ben yaklaşık adet olmaya başladığım zamanlardan bu yana adet başlangıcı ve bitişini not ederim. Düşük yaptıktan sonra adetim düzensizleşmeye başladı o da sadece miktar olarak. Mesela normalde 5 gün yoğun kanamam oluyordu ama düşükten sonra hiç yoğun kanamam olmadı ve 3 gün civarında sürdü hep adetim. Şubat ayında doktora gittim çok fazla akıntım oluyordu smear testi yaptı, betaya baktı felan. Sonuçlarım çıktığında almaya gidemedim. Zaten bir hafta sonrada hamile olduğumu öğrendim. Özelden bir doktora gittim o söylemişti sende pov var diye. Hala sonuçlarımı almadım çünkü eğitim araştırma hastanesi pandemi oldu burada gitmek istemiyorum. Doktorumda hamilesin bir önemi yok artık sonuçların dedi.