Mlsymc 6+2 haftalık gebeyim. Kan ve idrar tahlilinde değerlerim normal çıktı. Folik asit dışında başka bir ilaç vermedi doktor. Bu durum normal mi
Mineszn Mlsymc 12.ci haftaya kadar folik asit kullanıyorsun ve bırakıyosun sonrada vitamin ve kan ilacına başlıyorsun
Mlsymc Gozdehanzade evet duyduk. Bencede mantıklı olan o zaten de çevremdeki herkes kan ilacı kullanman gerekiyordu diyince tedirgin oldum