Efin hastane temizdi bize verilen oda temizdi ama ben yine dezenfekteyle sildim dokunacagımız yerleri biraz bu konuda titizimde doguma girmeden yaptım çünkü ortamda virüs varken güvenemiyom insan doktora gelicek olursak ben şehir hastanesine gidiyordum başından beri doktorum çok iyiydi gün vermişti ama bu virüs çıkınca mecbur tavsiye üzerine algomede özgür beye gittim çok tedirgindim çünkü 2 defa kontrole gittim 3 cüde bebegimi kucagımagıma aldım ama çok ilgiliydi dogumda ben cok paniktim ve beni dogum hanede kiler ve doktor çok güzel sakinleştirdiler güldürmeye çalışdılar çok memnun kaldım hiç agrım yok denecek kadarda azdı agrım ve dogumdan sonrada kontrole falan geliyor odaya ayriyetten çocuk doktoru geliyor tekrar ve emzirmeyle gaz cıkarmayla ilgili bilgi için Bi bayan geliyor nasıl ilerleyecegini anlatıyor ve benim bebegim gece çok agladı hemşireler geldi hep ilgilendi ben hepsinden çok memnun kaldım yani tabi şimdi ne desemde herkesinki aynı olmuyor canım ben çok memnundum