TgbaaK 17+1 haftalığız bizde 🌸🌸 Yavaş yavaş başladık alışverişe, bebek arabasını aldık 🎈 İndirimleri takip ediyorum onlardan buldukça alıyorum 🐣 Bakım setleri, şampuan, krem onları biraz ileriye bırakmayı düşünüyorum 🧸 Ateş ölçerini aldık bi de 🤭 Ama sanırım sağlam bir liste hazırlamam lazım eksikleri için yoksa karışacak 🤔