Bahriye06 Hazalperi devlet hastanesinde mi özel demi yaptırmıştınız 2li testi nizi ben 10 gün önce yaptırdım ultrason dan baktı kan aldı bugün sonuç için gittim sonuçların güzel risk yok dedi ama sonuç kağıdını vermedi Ankara Etlik’de zübeyde hanım aile gidiyorum devlet hastanesi
Hazalperi Miryem ikili testi verdiğim de doktor %70 erkek dedi ama 14 haftada pipi göremiyorum büyük ihtimal Kiz dedi bu salı tekrar gidicez canım neden sordun
Miryem Hazalperi ikili testte paap değerine göre erkek de canım bende soruyorum ki bu doğru mu diye çünkü benimde sonucum cıkmasını bekliyorum doktor göremedi de
Seroli Çok iyi normal her şey. Bana da dua edin. 18inde de benim ikili taramam var sonuçların kötü olmasından çok korkuyorum
Hazalperi Miryem ikili testte çıkıyor mu ki cinsiyet ya şaşırdım şimdi kesin erkek mi hangi değer aralığı erkek Kiz canım
Ahsend49 Miryem yani bu resimdeki alınan kan sonucu değilmi . Bunun sonucuna göre cinsiyette mi belli oluyor . Bende 13 +4 de gitmiştim doktora ultrasonla boynuna falan baktı sonr akan verdim sonucu bekliyorum doktor baktığımda büyük ihtimal kız demişti . Kan sonucunda benimkixe belli olurmu ozaman
Bahriye06 Miryem benim kızım da 40 lardaydı canım o tutmuyor erkekte 50 aşağı kızda 50 üstü diyorlar ama öyle değil
dilarabasegmez Hazalperi hcg yazıyor sonuçlarda, 50nin altındaysa erkek, 50nin üstündeyse kız oluyormuş. Benim 73 falandı sanırım şuan 18+6 yız cinsiyet kız doktoruna onayıyla. Tabi doktor sonuçta daha iyi bilir ☺️