Benim 14. Ve 15. Haftada kanamam oldu adet kanaması gibiydi çok sancım kasılmam vardı bebeği neredeyse kaybediyorduk. O zamandan beri kasılmam var gün içinde sayamayacağım kadar çok oluyordu. Kasılırken biraz ağrı da oluyordu. Şimdi 38+3 olduk 🙏🏻 Magnezyum biraz fayda ediyor 🙏🏻