ElanrBlkc Bebişlerinizin hareketi nasıl. Nst ye girdiniz mi? Benim kız hareketli maşallah ama nst ye hiç girmedim girsem kesin sancı çıkacak karnıma ve belime ara ara ağrılar giriyor öZellikle belime
Tugbakarciga ElanrBlkc benim de bel ve kasık ağrılarım oluyo özellikle sağ kasık. Pek hereketli değiliz ama düzenli hıçkırıyo. 34+3 üz 🥰 30 da gitmiştim sancı çıkmıştı bi daha gitmedim pazartesi kontrolüm
[silindi] ElanrBlkc ben 30. haftamda girmiştim bide 35. haftada girdim benimkide acayip hareketli hiç durmaz sancılar çıktı doktor erken dogum olabilir dedi nst de hiç durmadı tekmeleyip tekmeleyip durdu
Nslhnakn ElanrBlkc 32+0 ız 3 gün önce gittim kasılma oluyordu normal dedi ama nst ye bağlanmadım, bugünde sol kasığım ağrıyor ve karnım inanılmaz sert birde karnımın sol tarafında batma oluyor ara ara dokunduğum zaman ağrı oluyor sizce normal mi
zumra2020 Bizde 35+3 olduk. Benim bebeğim de çok hareketli maşallah. 34te ilk defa nstye girmiştim ve 2 küçük sancim çıkmıştı yani doktor öyle demişti.
bilaloguzunannesi zumra2020 bizde 35+4 günlüğüz oğlumla çok şükür kasık ağrıniz oluyor mu yürürken zorlanma felan oturduğunuz yerden kalkarken ağrı var mi
Gizemhande Benim kızımda maşallah hareketli ama dünden beri kasılmam ve sancım oluyor kasıklarım da baskı oluyor bugün nst ye girmeyi düşünüyorum
ElanrBlkc Bende sağ kasım ağrısı çok fazla gece yatakta bile dönemiyorum o derece . Dr a sordum dedi başı orda muhtemelen kemiğe deyiyo ondan aprın oluyordur. Çatı muaynesi oldunuz mu sizler
ElanrBlkc [silindi] ben geçen hafta gittim ama açtım ondan dolayı düZgün çıkmadı iftar içşn acele işim olduğundan bnde bişiler yiyip bekleyemedim artık haftaya gidicem bakalım ne çıkıcak.
[silindi] ElanrBlkc ben kahvaltı yapmıştım istüne bide girmeden önce çikolata meyve suyu ye gel dedi onuda yedim öyle girdim sancılar 50 ye çıkmıştı doktor az ama dikkat et erken dogumda olabilir dedi sizin kaç çıkmıştı
ElanrBlkc damlanne bende hafta içi gidşcem sancı çıkmaz inş ama çıkacak gibi erken gelcek sanki bu kızçe
zumra2020 bilaloguzunannesi ahh olmaz olur mu canım bazen yerimden sicratiyor bazen hareketsiz bırakıyor yani o ağrılar sancilar
[silindi] Nslhnakn ben doktora sordum geçen kasılmalar sertleşmeler çok oluyo bendede dediki doguma hazırlanıyo bebek son aylar artar bu normal dedi