Bahar_zeki Kızlar merhaba mide bulantısı için prilam Dr. İlacını kullanan var mı aranızda kullandıysa ne kadar süre kullandı ?
Erken Bahar_zeki kullanıyorum . Gebeliğinin sonuna kadar kullananı da duydum . 2 dozla başladım 1 e indirdim
AtesAlininAnnesi Canım ben kullanıyorum gayet etkili 4 buuck aylık oldum halada kullanıyorum ben gece yatmadan 1 tane içiyorum ama dün içmedim nasıl olcak diye ve şuan hiç bişi yiyemiyorum keşke icseydim 😏
Gizemito AtesAlininAnnesi Bende aynen öyleyim, gece 1 tane alıyorum. Almazsam ertesi gün perişanım denedim gördüm 🙄😌 Dün eşime stok yaptırdım 5 kutu 🙊 Piyasada zor bulunuyormuş aman sizde tedbirli olun 🤗
Gizemito AtesAlininAnnesi Bende öyle demir ilacına başladım dedim artık geçmiştir bulantı prilamı bırakayım. Ama ne mümkün 2 kere kustum gün içinde perişan oldum. 17 haftanın içindeyiz geçti sanmıştım geçmemiş 🤦🏻♀️
AtesAlininAnnesi Gizemito biz yeni 19 haftalık olduk ❤️Bende demir ilacına başladım prilam hayatımi kurtariyormus onu anladım canım prilam’ım benim ☺️😂
Bahar_zeki Çok teşekkür ederim kızlar ben de kullanıyorum kullanmazsam her gün mide bulantım kusmam oluyor