Naz555 Kızlar 13 haftalık hamileyim doktorum bugün elevit vitamin hapı yazdı fakat bıraz araştırma yaptım nette meğer içerisinde domuz jelatini bulunuyormuş içip içmeme konusunda kararsız kaldım . Var mı bilgisi olan bu konu hakkında ?
ozdenarda Naz555 elevitin icerisinde 2 sene onceye kadar domuz jelatini varms yani 2 sene olms icerigi degstreli ben 12. haftamdan bu yana elevit kullaniyrm 29 haftamdym
MerDa evet bende arastirdim domuz jelatini varmis bir bayan arayil firmayi sormus evet kullaniyoruz demisler ben zaten iki gun kullanip birakmistim içemiyordum sonradan ögrendm iyi ki icmemisim doktor baskasni yazdi zaten baska vitamin isteyebilirsn
Naz555 MerDa kullanamadım işte bende şüphe duyarak içmek istemedim doktorumdan başka ilaç isteyim ben o zaman teşekkürler
kumsalhnd Evet cnm bende var diye duydum ama onun uerine decavit aldim ayni degerde zaten sende onu kullanabilirsin
Naz555 kumsalhnd decaviti duydum canım genelde onu kullanmıslar elevit kullanmayanlar bende oyle yapayım
MerDa evet bende kullanmadim doktor decavit yazdi elevit yazmadi demek ki ayni etkiyi goruyor ben oyle anladim o an bilemedigim jcn sormadim siz doktorunuza sorabilirsiniz
Busesrgl Bende kullaniyordum hic bilmiyorum ilk defa sizden duydum sok oldum bende hemen degistiricem doktorlar bunu bile bile neden veriyorlar ya