[bilinmeyen] akşam kaşıntı başladı sabah gittim zaten 54 cıktı doktor daha da yükselir dedi 300 400 e kadar.. ilaç kullanıyorum perşembe gene gidecem düşmüşmu diye bakacak. Benim tansiyonda yüksek cıktı 19 8 18 9 böyle.. onunda takimindeyim hergun yazıyorum.. Allah saglikla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼