37+1 haftalk hamileyim kizlar dunden beli cok sancim var kasik ve bel agrim var alt tarftada baski var bebek hareketleride cok hafif nadiren hissedyyrm ve gece kajlhve rengi leke geldi bu sabahta damla seklide pembe leke geldi 2 sefer aksam ve gece sancim cok siddetliydi smdi hafif var anlamadim ne yapmam gerekir 2 gun oncede randevum vardi hasgneye gttm sancm 50 lerde cikti doktr agrn sancn olursa gel dedi