Ben ikinci gebeliğimde 5+2’de yolk sac görünmüştü. Ama gebeliğe göre değişir. Geç döllenme olabilir mesela. Rahminiz, kilonuz, doktorunuz, doktorun kullandığı cihaza göre değişir her şey. Doktor normal dediyse stres yapmayın hiç bence. Kesenin durumundan da bir fikirleri oluyor onların. Belirtileriniz de haftanıza göre başlamış zaten. Siz içinizi ferah tutmaya çalışın.