Canım ilk 3 ay da çıkan göbek bebek değil gazdan ve aldığınız kilodan çıkan göbek hatta hamile göbeği olmadığını anca sabah ilk uyandığınızda anlarsınız çünkü ozaman düz ve yumuşak bir karın oluyor gün içersinde yedikleriniz ve içtiklerinizden dolayı tekrar şişiyor ☺️ Başıma geldiği asıl göbeğim çıktığı ve inmediğinde anladım 27 haftalığım ve dediğim gibi daha 2 aydır yeni belli etmeye başlamıştı şuan artık belli hamile olduğum