Herkese merhaba, 36 haftalık hamileyim. Ve şikayetim üzerinde enfeksiyon uzmanına göründüm. Yoğun kıl kurdu olduğu tespit edildi. O kadar hijyene dikkat ettiğim bu aylarda çok canım sıkıldı. Kortil tablet verdi ama c sınıfı bir ilaç olduğu için çok tedirginim. Kadın doğum uzmanım kullanma demedi, enfeksiyon uzmanı bir zararı olmayacağını söyledi ama aklım çıkıyor bebeğime bişey olacak diye. Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. Daha önce başına bu durum gelen ve ilacı kullanan varmı aranızda🙏🏻