Pinarsarica54 Merhaba arkadaş biz 38. Haftalık olduk gidişat normal doğumu gösteriyor. 3150 gram kilosu 50 cm boyu var ama gelmeye niyeti yok gibi Sizde durumlar nasıl :) bu arada bebişim erkek.
Aysegul33 Pinarsarica54 aynii benn 😊 dun felaket bi agri oluyodu hareket ettikce meger gaz agrisiymis 😊 baskada hiic bi belirti bisey yok bende p.tesi gidecem doktora bakalm ne dicek cati muayenesi yapti mi
Aysegul33 Pinarsarica54 bende pazartesi gidecem canim 35. Haftada bebek iri demisdi ne durumda bakalm ilk gebelik olunca normal mi olacak sezeryan mi bilemiyor ki insan