gly156 Kızlar sezeryan doğum oldum evdeyim ve uyuyamıyorum ağrılarım çok gaz sancım var lohusalığım çok zor geçiyor. Kolları tutmuyor sanki daralıyorum bunalıyorum dua edin nolur
Mucizemsinseenn gly156 Allah yardımcın olsun canım merak etme korkma o ağrılar geçecek bir kaç güne gaz sıkıntısı ilk başta beni de çok zorlamıştı ama inan hepsi geçiyor ❤️
minnakfasulyecim gly156 Kuzum bol bol dua et gaz içinde buz yemeni öneririm sana. Bi tanıdığım tavsiye etmişti inşallah derdine derman olur🌺
Zeynno gly156 kayısı suyuna maden suyu katıp iç canım çok iyi gelecek. Allah şifa versin canım kollarının tutmaması uyuyup dinlenememendendir kafana takma yat uyu ki bebeğine bakabilesin ve sütün olsun
gly156 Mucizemsinseenn kollarım tutmuyor resmen değişik bişey oldum valla. Lohusalıktan diyor annem gözümü kapattığımla açtığım bir oluyor bir korku oluyor hemen