Seda-HakanNaml Haftamdayım tansiyonum sürekli 13/7 çıkıyor doktor sürekli yüksek olduğunu dikkat etmem gerektiğini söylüyor sizlerde böyle bir problem yaşadınız mı acaba
Sareninannesi94 Seda-HakanNaml malesef ayni sknti bende de var 36.haftamdayim doktorum yuksek tansiyondan dolayi normal dogum yapamayacagimi haftaya bebegi alacagini soyledi
Htcnaz Peki bu tansiyon gebelikte mi çıktı yoksa detaylı dobbler yaptırdığınızda mı öğrendiniz çok dikkat edin genelde sol tarafınıza yattın bebeģe kan akısı gitsin tansiyon yüksek olduğu icin bebege kanda gitmiyo biliyor bazen
ZeynepKara Htcnaz ben detaylı ultrasonda öğrendim ama şuan tansiyonum normal ama ileride tansiyonum yükselebilirmiş preeklemsi yaşayabilirmişim 23+1 haftalık hamileyim bunu öğrendiğim günden beri azıcık başım ağrısın başım dönsün ödüm kopuyo korkuyorum 😞
Seda-HakanNaml Aynn beni de çok korkuttu doktorum bugün ne yapacağımı nasıl önlem alacağımı bilmiyorum
Sisi Benimde 14 e cikmisti gecen. Pztdrn itibaren tansiyon kontrolume baslicsm dra vermek icin. Ne yonde bebegi etkiliyor axaba biliyor musunhz
terelelli81 Sareninannesi94 benim de böyle cikiyo başım çok agriyo bu durumda ama doktorum ıyi diyo sizinki yüksek mi diyor? Gebelikte kaç olunca yüksek kabul ediliyor ki
Sareninannesi94 terelelli81 benim doktorum gebelikte bu tansiyonun yüksek oldugunu soyluyo 14.9 a geldiginde ise riskli bi durum diyo o yuzden surekli ölçüyorum evde tansiyonumu
EmanetSahibi Kızlar tam da bugün aynı şeyi yaşadım sabah 13 9 çıktı öğlen 15 9 Doktorum hemen gel dedi gittim kardiyoloji kontrol etti tansiyon takip cihazı Taktılar yarına kadar kalacak
Sareninannesi94 EmanetSahibi banada ayni sekilde tansiyon aleti taktilar ortalamasi 13.8 cikti kardiyoloji doktoru ilaca baslamaya gerek duymadi ama doktorum yuksek oldugunu soyluyo haftaya sezeryanla alicak bebegimi
Nurrrdavut Kızlar benım tansıyonum da yüksek cıkıyo 9 haftalığız ılac kullanıyorum doğana kadar devam benım gıbı olan var mı aranız da 😞