Kızlar merhaba
Size şuan daha 1 günlük hastane odamızdan yazıyorum. Bursa şehir hastanesinde doğum yaptım. Sabah 6.5 gibi adet sancısı gibi bi sancı geldi. Tabi ozamana kadar yalancı sancılar da olduğu için hep başta emin olamadım. Bu arada 39+1 de doğum yaptım. Sonra düzensiz hafif hafif sancılar devam edince dedim ki sanırım o gün bugün. Eşimi aradım saat 10 gibi geldi o da işten. Ama benim 2.doğumum olduğu için sancımı evde çekip en son hastaneye gitmek istiyordum. Oyüzden hiç acele etmedim. Öğlen eşimle 40 dakika falan çıkıp yürüyüş yaptık. Ara ara geliyodu sancılar. Sonra bi ara duşa girdim duşumu aldım. Bazen biraz daha şiddetli bazen daha hafif geçiyodu sancılar. Ama ayakta daha rahat atlatıyordum. Derken saat 16.30a doğru artık sancılarım 5 dakikada bire düşmeye başladı yavaştan gidelim derken eşime lavaboya girdim kan gelmişti. Korktum biraz açıkçası. Hemen dedim gidelim. Hastane bize çok yakın bu arada. Hastaneye gittik muayene ettiler hemen açılmam 7cm olmuş. Hem çok sevindim hem çok korkmaya başladım. İlk doğumum zordu çünkü. Sonra hemen doğumhaneye aldılar beni açılman tama yakın doğurursun birazdan dediler ben şok. Ama hiç ıkınma hissim yoktu. Sancıda kendi sancım olduğu için sanırım dayanabileceğiniz bir seviyede inanın. Doğum anı zor ama Allah yardım ediyo bi şekilde. 2.ıkınmamda bebeğimi aldım. 1 tane dikişim oldu kesi yapılmadı. Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kavuşun sizde bebişlerinize kızlar
😍