Pankek Rabiast Aşağıya baskı yapıYor ondan kaygılarınız artıyor olabilir. Ben de 33. Haftadayım. Bazen fırlayacak gibi hissediyorum ama alakası yok
Rabiast Pankek karın ağrısı ile uyandım be panik yaptım zaten panikatğım var 😔 sizde ağırlar var mı bu tarz
Pankek Rabiast Ben sürekli tuvaletteyim. Baskı Yüzünden. Gece uykuda kasılmalar oluyor hissediyorum ama rahim doğuma hazırlanıyormuş. Bugün de karnım çok ağrıdı ama gece olunca geçti
Busrammesut Deletedmom185 2650 gr kilosu sağlığı yerinde kuveze falan alınmadı çok şükür biraz kucuguz sadece 😊
Senatorun Busrammesut canim benimkide erken dogdu carsamba gunu emme refklesimiz yok suan memeyi zor tutuyo sagip siringayla besliyorum sende nasil durumlar
Busrammesut Senatorun bizimki emiyo maşallah destekleyerek veriyoruz çok çabuk yoruluyo sadece ama hemen kavradı memeyi şükür göğüs ucum küçük biraz
Busrammesut Deletedmom185 Rabbim bi şekilde onun kolaylığını veriyo Hayırlısıyla doğumunu yaparsın inşallah Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin