Tuce27 Doğum sancısı nasıl bişe oluyo 32 haftamdayım aşırı derece bel agrım var ve rahimeme baskı oluyo
_9297_ Tuce27 bende 32 haftalık hamileyim bir bilgim yok ama benim de aşırı derecede bel ağrım ve gerçekten dayanikmicak kadar ise tam göğsumun altında bir acı var tarif bile edemiyorum sanki yara varmış gibi böyle etimi sanki sıkıyolar eziyolar gibi 😔😔
Tuce27 _9297_ _9297_ ayağa kalkmıyorum resmen kalktığım an topallıyomus gibi yürüyorum ve 5-10 dk bi rahmime iğne batıyomuş gibi agrı vuruyo😭 korkuyorum erken dogucak diye
Gzeynep Doğum yapmadım ama az çok okuduğum kadarıyla adet sancısı gbi baslayip giderek artan bir ağrı ve kasılma dediğimiz karnın sertleşme durumu oluyor sadece bel ağrısı dehk yani o normal gebelik ağrısı dinlenin
_9297_ Tuce27 bende öyle canım yaa ödüm kopuyor 😔😔 bide bişey sorucam sana akıntım oluyor mu renkli filan
mavisimm _9297_ Akintin kokuluysa Vajinal enfeksiyon olabilir canim. Doktoruna soyle ilac verir ilacla gecer