emineserkan2020 ben daha dün yaptırdım. Bence kesinlikle yaptırılması gereken bir şey. Eğer gebelik şekerin varsa ve bundan haberin yoksa Allah korusun sonuçları çok ağır olabiliyor. Zaten bu konuda ikilemde kalınmasının en büyük nedeni Canan Karatay. Sanki kendisi kadın doğum uzmanı veya diyetisyen. Uzman bile olmadığı bi konuda ortaya bi laf attı. Ben bu konuyu çok fazla araştırdım canım. En iyi doktorlardan dinledim. Zaten 50 mg içecek içiyorsun ki o 50 mg şekeri sen zaten gün içinde alıyorsun. Çikolata tatlı ve yiyerek. Glukoz veriyorlar ki zaten bebeğinde besin kaynaklarından bi tanesi zehir değil. Bence kesinlikle yaptırmalısın. Hem Canan Karatayın her dediği doğru olsa şuan ekmek falanda yemememiz gerekiyor. 🤗