denizzzakdeniz hamilelikte yemekten daha fazla meyve yiyorum surekli sabah aksam öglen kocaman tabak elma,portakal,muz,mandalina,mango ve uzum özellikle bukdr cok fzla meyvenin zarari olurmu sizce bebege?
NaimeYilmaz denizzzakdeniz tabiki olur şekeriniz cıkabılır bebegın suyu artabılır . Gunde yarım muz yarım elma meyve ıhtıyacımızı karsılıyormus muzı bile tam yemek ıyı degl dıkkatlı olmanızı tavsıye ederm 🙏
denizzzakdeniz NaimeYilmaz bebegin suyu artarsa kötumuki canm hic bilgim yok? ben hic suda icemiyorum oda skinti bende:/
NaimeYilmaz denizzzakdeniz bebegın suyunun artma sebeplerinden biri şekerdir. Meyvelerde de bolca seker var 😊 Su fazlalılıgı sınırdaysa cok tehlıkelı tabı 30lu haftalardan sonra erken dogum rıskı tasıyor herseyden kontrollu tuketmek lazım maalesef gebelık yeme zamanı sanıodm ama aksi oluormus 😊
Semakacan Ben her gün portakal yerdim bayıla bayıla hemde bi oturuşta 5-6 tane sonra artık mide kabul etmedi her yediğim de kusmaya başladım ve soğudum portakaldan 😂 kusunca o kadar kötü yakıyor ki boğazı öğğğkkk 😫😷
SecilNarin Benim doktorum günde en fazla 3 çeşit meyve o da az porsiyon diyor sebebini sormadım ama dikkat ediyorum ben 😊