Merhaba
Öncelikle hayırlı sahurlar 32+3 haftalık hamileyim geçen hafta doktorum oğlumun 1 hafta önde gittiğini lakin bir sorun olmayacağını söyledi. O sırada acil doğuma çağırdılar sorumu soramadım. Normalde doktorum 2 temmuz civarına doğum tarihi verdi. Bebeğimin 1 hafta önden gitmesi doğum tarihini daha erkene çeker mi? Cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim 😊