Arkadaşlar merhaba. Küçük yaşta konulmuş belimde bir skolyozum var çok çok ileri seviyede değil ama az bir ayakta dursam, yürüsem, 10 dk tezgahta bulaşık yıkasam belim ortadan kopacakmışcasına ağrır hemen yere yatar 10 dk boyunca bacaklarımı karnıma çekerek (normal insanlara göre eğrilikten ötürü bel çukurum çok yüksek yere yatınca sıetım dümdüz yere gelmiyor o yüzden bacaklarını karnıma çekerek sırtımı yere değdiriyorum) sırtımı rahatlatmaya çalışırdım. Sırtımdaki eğrilikten dolayı da boynumda boyun düzleşmedi oluşmuş. Sürekli kendimi bildim bileli bel ve boyun ağrısı çekiyorum. Bu ağrılara alışmış vaziyette yaşamaya alıştım. Ancak yukarıdaki yorgunluklarım olunca dayanılmaz hal alıyor o kadar. Şimdi sorum skolyozum olduğu için ilerleyen zamanlarda karnım büyüyünce yürüyemez hale falan gelir miyim? Doğum yalnızca sezeryan mı olur? Çok endişeliyim ve korkuyorum. 2 düşüğüm de var. Yaşayan, başına gelen veya çevresinde olan varsa yazabilir mi fikirlerini. Teşekkür ederim şimdiden… 😢