Hayırlı sahurlar gören annelerimize sahuru beklerken burdaki yazıları okuyorum ben 24+4 günlük şuan gebeliğimin ilk zamanları beyhekimdeki Sevilay hanıma gidiyordum ama doğuma zam geldiğini duyunca birde pek ilgili olmayınca İlknur hanıma geçtim şuan için çok memnunum bebekle ultrasonda severek konuşması ilgili olması çok güzel ama birkaç yazı okudum doğum yaparken sakat kalmış yada başka şeyler gibi , 22 yaşındayım ilk gebeliğim de olunca daha da korkup tedirgin oldum açıkçası . Bir iki kisiye de takılı kalmak istemiyorum altta yatan başka sebepler vardır belki bilemiyorum . İlknur hanıma giden , hastası olup yada doğum yapan anneler cevaplarsa memnun olurum