sfatmabende duydum fazla kalınmıyomuş hastanede valla bu corona yüzünden bende aldıgım seti giydirmicem hastanede yoksa bu 10lu setimi koycaktım fazla tutmuyolarmış hastanede bir ayımız var doguma hayırlısıyla grlsin bebeklerimiz alıp gelelim hemen evimize 🙄