Milann öyle bi geçiyo kiii, o haftalardayken bende aynıydım böyle postlar görüyodum ya bende gelicekmiyim o zamana diyodum ama şimdi hiç bişey anlamadım nasıl geçti ne ara 38 oldum 😀 hamileliğim bitti valla gözümün önünde film gibi😂 sağlıkla gelsin inşallah😍