Selam arkadaslar..ilk hamileliyim tecrubesizim.karantinadan dolayi basqa yerdeyim doktorumun oldugu yere gidemiylrum malesef.😟
goyuslerimde yanma oluyo ve çok aciyodu
dün baktim sol göysümden kahvemsi bi sıvı akmış..normalmi acaba ? daha 20+5im ..üstüne bi de mide bulantilarım basladi, hic olmazdi yani çok hafif olmusdu.9cu haftada falan tamamen kesilmisdi